A tej, mint biotermék fogyasztását ösztönző kommunikációs kampány elméleti összefüggései egy korábbi kampány tapasztalatai alapján

Gál, József: A tej, mint biotermék fogyasztását ösztönző kommunikációs kampány elméleti összefüggései egy korábbi kampány tapasztalatai alapján. Agrár- és vidékfejlesztési szemle, (2) 1. pp. 45-50. (2007)

[img] Cikk, tanulmány, mű
agrarszemle_2007_001_045-050.pdf

Download (1MB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Agrár- és vidékfejlesztési szemle
Date: 2007
Volume: 2
Number: 1
Page Range: pp. 45-50
ISSN: 1788-5345
Language: magyar
Uncontrolled Keywords: Közgazdaságtudomány, Agrártudomány
Additional Information: Bibliogr.: 50. p.; Abstract: Some theoretical marketing communication aspects of motivation of increasing of sold milk quantity, as a bio-product by a previous campaign results
Date Deposited: 2016. Oct. 15. 12:25
Last Modified: 2019. Sep. 20. 14:12
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12934

Actions (login required)

View Item View Item