A tej, mint biotermék fogyasztását ösztönző kommunikációs kampány elméleti összefüggései egy korábbi kampány tapasztalatai alapján

Gál József: A tej, mint biotermék fogyasztását ösztönző kommunikációs kampány elméleti összefüggései egy korábbi kampány tapasztalatai alapján. In: Agrár- és vidékfejlesztési szemle, (2) 1. pp. 45-50. (2007)

[thumbnail of agrarszemle_2007_001_045-050.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
agrarszemle_2007_001_045-050.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Agrár- és vidékfejlesztési szemle
Dátum: 2007
Kötet: 2
Szám: 1
ISSN: 1788-5345
Oldalak: pp. 45-50
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/38542/
Kulcsszavak: Közgazdaságtudomány, Agrártudomány
Megjegyzések: Bibliogr.: 50. p.; Abstract: Some theoretical marketing communication aspects of motivation of increasing of sold milk quantity, as a bio-product by a previous campaign results
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 12:25
Utolsó módosítás: 2021. jún. 10. 14:59
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12934
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet