A magyar munkásmozgalom története oktatásának szerepe a történeti tudat alakításában

Tóth Ferencné: A magyar munkásmozgalom története oktatásának szerepe a történeti tudat alakításában. In: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a marxizmus-leninizmus és a történettudomány köréből, (2). pp. 85-89. (1985)

[thumbnail of jgytf_tudkozl_historica_1985_085-089.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
jgytf_tudkozl_historica_1985_085-089.pdf

Download (519kB) | Preview
Item Type: Article
Heading title: A marxizmus-leninizmus tanszék fennállásának 25. évfordulója alkalmából, 1984. november 1-jén rendezett emlékülés előadásai
Journal or Publication Title: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a marxizmus-leninizmus és a történettudomány köréből
Date: 1985
Volume: 2
ISSN: 0236-770X
Page Range: pp. 85-89
Language: Hungarian
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/38909/
Uncontrolled Keywords: Filozófia, Magyarország történelme, Politikatörténet, Neveléstudomány, Történelemelmélet
Date Deposited: 2016. Oct. 15. 16:56
Last Modified: 2021. Jun. 11. 13:32
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18221

Actions (login required)

View Item View Item