Pedagógiai fogalmak eltérő megfogalmazása

Veszprémi László: Pedagógiai fogalmak eltérő megfogalmazása. In: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a pedagógia és a pszichológia köréből, (1). pp. 109-120. (1983)

[thumbnail of jgytf_tudkozl_paedagogica_1983_109-120.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
jgytf_tudkozl_paedagogica_1983_109-120.pdf

Letöltés (830kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a pedagógia és a pszichológia köréből
Dátum: 1983
Kötet: 1
ISSN: 0236-7726
Oldalak: pp. 109-120
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/38916/
Kulcsszavak: Neveléstudomány
Megjegyzések: Bibliogr. a jegyzetekben: 119. p.; Ismertetett mű: László Veszprémi: Verschiedene Abfassung, Erklärung pädagogischer Begriffe in der Lehrerbildung in der Schulpraxis; Ismertetett mű: Laslo Vespremi: Rashoždeniâ v ponimanii i formulirovke pedagogičeskih ponâtij i terminologii v vuzah i škol'noj praktike
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 16:57
Utolsó módosítás: 2021. jún. 11. 14:48
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18331
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet