Pedagógiai fogalmak eltérő megfogalmazása

Veszprémi László: Pedagógiai fogalmak eltérő megfogalmazása. In: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a pedagógia és a pszichológia köréből, (1). pp. 109-120. (1983)

[thumbnail of jgytf_tudkozl_paedagogica_1983_109-120.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
jgytf_tudkozl_paedagogica_1983_109-120.pdf

Download (830kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a pedagógia és a pszichológia köréből
Date: 1983
Volume: 1
ISSN: 0236-7726
Page Range: pp. 109-120
Language: Hungarian
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/38916/
Uncontrolled Keywords: Neveléstudomány
Additional Information: Bibliogr. a jegyzetekben: 119. p.; Ismertetett mű: László Veszprémi: Verschiedene Abfassung, Erklärung pädagogischer Begriffe in der Lehrerbildung in der Schulpraxis; Ismertetett mű: Laslo Vespremi: Rashoždeniâ v ponimanii i formulirovke pedagogičeskih ponâtij i terminologii v vuzah i škol'noj praktike
Date Deposited: 2016. Oct. 15. 16:57
Last Modified: 2021. Jun. 11. 14:48
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18331

Actions (login required)

View Item View Item