Veszprémi László: Pedagógiai fogalmak eltérő megfogalmazása. In: A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a pedagógia és a pszichológia köréből, (1). pp. 109-120. (1983)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
jgytf_tudkozl_paedagogica_1983_109-120.pdf Letöltés (830kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | A Juhász Gyula Tanárképző Főiskola tudományos közleményei : tanulmányok a pedagógia és a pszichológia köréből |
Dátum: | 1983 |
Kötet: | 1 |
ISSN: | 0236-7726 |
Oldalak: | pp. 109-120 |
Nyelv: | magyar |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/38916/ |
Kulcsszavak: | Neveléstudomány |
Megjegyzések: | Bibliogr. a jegyzetekben: 119. p.; Ismertetett mű: László Veszprémi: Verschiedene Abfassung, Erklärung pädagogischer Begriffe in der Lehrerbildung in der Schulpraxis; Ismertetett mű: Laslo Vespremi: Rashoždeniâ v ponimanii i formulirovke pedagogičeskih ponâtij i terminologii v vuzah i škol'noj praktike |
Feltöltés dátuma: | 2016. okt. 15. 16:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. jún. 11. 14:48 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/18331 |
Tétel nézet |