Az élelmiszeripari marketingtevékenység makroszintű feladatai a belföldi piacon

Virág József: Az élelmiszeripari marketingtevékenység makroszintű feladatai a belföldi piacon. In: Tudományos közlemények, (15). pp. 72-82. (1988)

[thumbnail of szef_tudkozl_015_072-082.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
szef_tudkozl_015_072-082.pdf

Download (743kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Tudományos közlemények
Date: 1988
Volume: 15
ISSN: 0238-3756
Page Range: pp. 72-82
Language: Hungarian
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39145/
Uncontrolled Keywords: Közgazdaságtudomány
Additional Information: Bibliogr.: p. 79.; Macro-level tasks of food industry marketing activity on the home market; Makroaufgaben der Lebensmittellindustrie-Marketingtätigkeit am Inlands-Markt; Zadači deâtel'nosti sbyta na urovne makro v oblasti piŝevoj promyšlennosti
Date Deposited: 2016. Oct. 15. 16:56
Last Modified: 2021. Feb. 25. 14:11
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21099

Actions (login required)

View Item View Item