Az élelmiszeripari marketingtevékenység makroszintű feladatai a belföldi piacon

Virág József: Az élelmiszeripari marketingtevékenység makroszintű feladatai a belföldi piacon. In: Tudományos közlemények, (15). pp. 72-82. (1988)

[thumbnail of szef_tudkozl_015_072-082.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
szef_tudkozl_015_072-082.pdf

Letöltés (743kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Tudományos közlemények
Dátum: 1988
Kötet: 15
ISSN: 0238-3756
Oldalak: pp. 72-82
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39145/
Kulcsszavak: Közgazdaságtudomány
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 79.; Macro-level tasks of food industry marketing activity on the home market; Makroaufgaben der Lebensmittellindustrie-Marketingtätigkeit am Inlands-Markt; Zadači deâtel'nosti sbyta na urovne makro v oblasti piŝevoj promyšlennosti
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 16:56
Utolsó módosítás: 2021. feb. 25. 14:11
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21099
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet