Image vizsgálatok szerepe a területi marketingben egy adott település példáján keresztül

Kis Mária: Image vizsgálatok szerepe a területi marketingben egy adott település példáján keresztül. In: Tudományos közlemények, (25). pp. 35-40. (2005)

[thumbnail of szef_tudkozl_025_035-040.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
szef_tudkozl_025_035-040.pdf

Letöltés (673kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Tudományos közlemények
Dátum: 2005
Kötet: 25
ISSN: 1785-3419
Oldalak: pp. 35-40
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39155/
Kulcsszavak: Társadalomtudomány
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 40.; Summary: Importance of the image examinations in territorial marketing through the pattern of one settlement
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 16:55
Utolsó módosítás: 2021. feb. 25. 12:36
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21260
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet