Az olvasásfejlesztő irodalomtanítás követelményrendszere

H. Tóth István: Az olvasásfejlesztő irodalomtanítás követelményrendszere. In: Módszertani közlemények, (32) 3. pp. 158-159. (1992)

[thumbnail of modszertani_032_003_158-159.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_032_003_158-159.pdf

Letöltés (312kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Összefoglalva: olvasson a gyermek, arról adjon számot, a pedagógusa értékelje a konkrét teljesítményt tárgyilagosan, megbízhatóan, legfőképpen fejlesztően úgy, hogy egyre bátrabban szóljon a gyermek irodalmi olvasatairól, egyre igényesebb bekezdésnyi szövegművekben. Az értékelés alkalmával az irodalomtanár tanúsítson türelmet a gyermek olvasmányélmé- nyei iránt még akkor is, ha az ízlésbeli eltérés nyilvánvalói.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: Műhely
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 1992
Kötet: 32
Szám: 3
ISSN: 1219-0039
Oldalak: pp. 158-159
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39608/
Kulcsszavak: Neveléstudomány
Megjegyzések: Bibliogr.: 159. p.; Összefoglalás
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 17. 09:58
Utolsó módosítás: 2021. feb. 22. 15:56
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27822
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet