H. Tóth István: Az olvasásfejlesztő irodalomtanítás követelményrendszere. In: Módszertani közlemények, (32) 3. pp. 158-159. (1992)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_032_003_158-159.pdf Letöltés (312kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Összefoglalva: olvasson a gyermek, arról adjon számot, a pedagógusa értékelje a konkrét teljesítményt tárgyilagosan, megbízhatóan, legfőképpen fejlesztően úgy, hogy egyre bátrabban szóljon a gyermek irodalmi olvasatairól, egyre igényesebb bekezdésnyi szövegművekben. Az értékelés alkalmával az irodalomtanár tanúsítson türelmet a gyermek olvasmányélmé- nyei iránt még akkor is, ha az ízlésbeli eltérés nyilvánvalói.
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Rovatcím: | Műhely |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Módszertani közlemények |
Dátum: | 1992 |
Kötet: | 32 |
Szám: | 3 |
ISSN: | 1219-0039 |
Oldalak: | pp. 158-159 |
Nyelv: | magyar |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/39608/ |
Kulcsszavak: | Neveléstudomány |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 159. p.; Összefoglalás |
Feltöltés dátuma: | 2016. okt. 17. 09:58 |
Utolsó módosítás: | 2021. feb. 22. 15:56 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27822 |
![]() |
Tétel nézet |