Az olvasásfejlesztő irodalomtanítás követelményrendszere

H. Tóth, István: Az olvasásfejlesztő irodalomtanítás követelményrendszere. Módszertani közlemények, (32) 3. pp. 158-159. (1992)

[img] Cikk, tanulmány, mű
modszertani_032_003_158-159.pdf

Download (312kB)

Abstract

Összefoglalva: olvasson a gyermek, arról adjon számot, a pedagógusa értékelje a konkrét teljesítményt tárgyilagosan, megbízhatóan, legfőképpen fejlesztően úgy, hogy egyre bátrabban szóljon a gyermek irodalmi olvasatairól, egyre igényesebb bekezdésnyi szövegművekben. Az értékelés alkalmával az irodalomtanár tanúsítson türelmet a gyermek olvasmányélmé- nyei iránt még akkor is, ha az ízlésbeli eltérés nyilvánvalói.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Módszertani közlemények
Date: 1992
Volume: 32
Number: 3
Page Range: pp. 158-159
ISSN: 1219-0039
Language: magyar
Heading title: Műhely
Uncontrolled Keywords: Neveléstudomány
Additional Information: Bibliogr.: 159. p.; Összefoglalás
Date Deposited: 2016. Oct. 17. 09:58
Last Modified: 2018. Jun. 04. 13:47
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27822

Actions (login required)

View Item View Item