Gyarmatiné Bányai Edit; Kajos Attila: Az interaktív televízió marketing aspektusai. In: Szolgáltatások világa. pp. 344-361. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2009_344-361.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Jelen cikk az interaktív televízió marketing felhasználási lehetőségeit összegzi, szekunder információ forrásokra, elsősorban külföldi irodalomra támaszkodva. A cikk feltárja az interaktív televízió által hozott technológiai és marketing aspektusú változásokat, majd számba veszi és példákat hoz annak marketing felhasználási lehetőségeire. Végül pedig megfogalmaz több, a magyar kutató számára is érdekes kutatási témát, amelyekből ki is választ egyet, amely alkalmas lehet egy doktori értekezés megírására. Az interaktív televízió marketing aspektusainak vizsgálata során a lehetőségek mellett az esetleges buktatókat és hátrányokat is elemezzük irányt mutatva a további marketingkutatások számára. This article investigates the knowledge of marketing professionals toward the marketing and advertising possibilities of the Interactive Television (ITV). It explores the technological and marketing changes brought by this new media, and review the possibilities to use ITV for marketing purposes. At the end of the article we look through some interesting research possibilities, and pick one as a potential PhD thesis. Within this exploration of the marketing aspects of the interactive television we look through not just the opportunities given by this new media but we also analyze its threats through examples, in order to show a path for other marketing researchers interested in this field.
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Egyéb cím: | Some aspects of the interactive television marketing |
Rovatcím: | Új utak az elektronikus szolgáltatásokban |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Szolgáltatások világa |
Dátum: | 2009 |
ISSN: | 1588-8533 |
Oldalak: | pp. 344-361 |
Sorozat neve: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
Nyelv: | magyar , angol |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37416/ |
Kulcsszavak: | Kommunikáció, Marketing |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 360-361. ; összefoglalás magyar és angol nyelven |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.08. Média és kommunikáció |
Feltöltés dátuma: | 2016. okt. 17. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2022. már. 02. 10:17 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29214 |
Tétel nézet |