Megyeri Eszter: CRM - ügyfélkapcsolat menedzsment - CRM a pénzügyi szolgáltató szektorban. In: Szolgáltatások világa. pp. 430-439. (2009)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2009_430-439.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Az ügyfélkapcsolat fontosságát az elmúlt 20 év során sokan, sokféleképpen hangsúlyozták mind az elméleti kutatások, mind a gyakorlati üzleti életben. Annak meghatározására, hogy az ügyfélkapcsolat miként legyen a stratégia, a taktikai és az operatív rendszerek része, már más megközelítéseket látunk. E dolgozat a CRM elméletét és gyakorlatát kívánja megvizsgálni az alapértelmezéstől, definícióktól elindulva, s kiteljesedve a CRM rendszerként történő bemutatására. A dolgozat második fele a pénzügyi szolgáltató szektorban vizsgálja a CRM helyét, hatékonyságát és lehetőségeit. In the last 20 year, the importance of customer relationship was emphasized by many in a variety of ways both in theoretical research and practical business life. However, to determine how customer relationship should be a part of not only the strategy, but also tactical and operative systems, we find different approaches. This paper looks at the theoretical and practical bases of CRM starting from definitions expanding to the presentation of CRM as a concept and system. The second part of the paper briefly provides an insight in the role, effectiveness and opportunities of CRM in the financial service sector.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Other title: | CRM - customer relationship management CRM in the financial service sector |
Heading title: | Szolgáltatások a pénzügyi világban |
Journal or Publication Title: | Szolgáltatások világa |
Date: | 2009 |
ISSN: | 1588-8533 |
Page Range: | pp. 430-439 |
Series Name: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
Language: | Hungarian, English |
Related URLs: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37416/ |
Uncontrolled Keywords: | Ügyfélszolgálat, Pénzügy |
Additional Information: | Bibliogr.: 439. p. ; összefoglalás magyar és angol nyelven |
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Date Deposited: | 2016. Oct. 17. 09:57 |
Last Modified: | 2022. Mar. 02. 12:03 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29219 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |