Zsigriné Sejtes Györgyi: Olvasni nehéz! : metakogníció és szövegértési stratégia a Nemzeti alaptantervben. In: Módszertani közlemények, (55) 2. pp. 31-45. (2015)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_055_002_031-045.pdf Letöltés (10MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Módszertani közlemények |
Dátum: | 2015 |
Kötet: | 55 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 2063-3734 |
Oldalak: | pp. 31-45 |
Nyelv: | magyar |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/39721/ |
Kulcsszavak: | Irodalom tanítása módszer |
Feltöltés dátuma: | 2016. okt. 17. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2021. feb. 19. 11:52 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36373 |
Tétel nézet |