Olvasni nehéz! : metakogníció és szövegértési stratégia a Nemzeti alaptantervben

Zsigriné Sejtes Györgyi: Olvasni nehéz! : metakogníció és szövegértési stratégia a Nemzeti alaptantervben. In: Módszertani közlemények, (55) 2. pp. 31-45. (2015)

[thumbnail of modszertani_055_002_031-045.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
modszertani_055_002_031-045.pdf

Letöltés (10MB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Módszertani közlemények
Dátum: 2015
Kötet: 55
Szám: 2
ISSN: 2063-3734
Oldalak: pp. 31-45
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/39721/
Kulcsszavak: Irodalom tanítása módszer
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 17. 10:37
Utolsó módosítás: 2021. feb. 19. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36373
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet