A fővárosi stratégiai modell bővítésének, illetve a településmarketing területén történő felhasználásának lehetőségei

Tatárné Varga Ivett and Szabó Zoltán: A fővárosi stratégiai modell bővítésének, illetve a településmarketing területén történő felhasználásának lehetőségei. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (8) 4. pp. 114-122. (2016)

[thumbnail of vikek_025_114-122.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
vikek_025_114-122.pdf

Download (665kB) | Preview

Abstract

This study introduces the Budapest strategic management model that was introduced in 2010 and its results within a 5-year period. At the same time, the study proposes further expansion and broadening of the model and its applied synergies. Besides a short introduction of the model, further potential areas are represented and modelled within this paper in the field of synergies, by taking into account the need of increasing the absorption of financial resources both in the field of the European Union funding and in other financial areas. Also in relation both to the projects have already been finished and to the ongoing ones, potential opportunities in the field of city marketing will be introduced. Keywords: strategic management model and planning, increase of funding absorption, city marketing. // A tanulmány ismerteti a 2010-ben bevezetett fővárosi stratégiai menedzsment modellt és annak közel öt éves eredményeit, illetve az abban bemutatott szinergiák további kiterjesztésére, illetve bővítésére tesz javaslatot. A modell rövid leírásán túl, a jelenleg már bevezetett és alkalmazott szinergiák mellett további potenciális területek modellezésére és ábrázolására is sor kerül, figyelembe véve mind az európai uniós, mind az egyéb finanszírozási területre irányuló forrásabszorpciós képesség növelésének igényét, illetve a már megvalósult vagy folyamatban lévő projektek által nyújtott lehetőségeket a településmarketing területén.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat
Date: 2016
Volume: 8
Number: 4
ISSN: 2064-4361
Page Range: pp. 114-122
Language: Hungarian, English
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/43807/
Uncontrolled Keywords: Településmarketing, Területfejlesztés
Additional Information: Bibliogr.: 122. p.
Date Deposited: 2017. Jun. 20. 10:50
Last Modified: 2021. Jul. 23. 09:29
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44299

Actions (login required)

View Item View Item