A motiváltság, az aktivitás és a tanulási eredményesség összefüggései a felnőttoktatásban

Török Iván: A motiváltság, az aktivitás és a tanulási eredményesség összefüggései a felnőttoktatásban. In: A közművelődés didaktikai és metodikai kérdései : összeállítás a TIT Szegedi 7. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból, (7). pp. 96-109. (1978)

[thumbnail of sznye_muveledoselmelet_007_096-109.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
sznye_muveledoselmelet_007_096-109.pdf

Letöltés (531kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: A közművelődés didaktikai és metodikai kérdései : összeállítás a TIT Szegedi 7. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból
Dátum: 1978
Kötet: 7
ISSN: 0139-4118
ISBN: 963 01 2066 6
Oldalak: pp. 96-109
Sorozat neve: Szegedi Nyári Egyetem : művelődéselmélet
Nyelv: magyar
Konferencia neve: TIT Szegedi Művelődéselméleti Nyári Egyetem (7.) (1978) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/44028/
Kulcsszavak: Pedagógiai pszichológia, Tanulás - motivációs tényezők, Motiváció - pedagógiai, Neveléslélektan - felnőttoktatás, Társadalomlélektan - marxista
Megjegyzések: Bibliogr.: 109. p.
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány
Feltöltés dátuma: 2017. jún. 22. 15:18
Utolsó módosítás: 2022. jan. 27. 11:43
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44881
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet