A pedagógusok társadalmi helyzete és szerepük a változó iskolában

Horváth Márton: A pedagógusok társadalmi helyzete és szerepük a változó iskolában. In: Értelmiség és közművelődés : összeállítás a TIT Szegedi VIII. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból, (8). pp. 182-202. (1979)

[thumbnail of sznye_muveledoselmelet_008_182-202.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
sznye_muveledoselmelet_008_182-202.pdf

Letöltés (902kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Értelmiség és közművelődés : összeállítás a TIT Szegedi VIII. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból
Dátum: 1979
Kötet: 8
ISSN: 0139-4118
ISBN: 963 01 2472 6
Oldalak: pp. 182-202
Sorozat neve: Szegedi Nyári Egyetem : művelődéselmélet
Nyelv: magyar
Konferencia neve: TIT Szegedi Művelődéselméleti Nyári Egyetem (8.) (1979) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/44029/
Kulcsszavak: Pedagógusképzés - Magyarország - története, Pedagógiai szociológia - Magyarország - 1970-es évek, Pedagógusok helyzete - Magyarország - 1970-es évek
Megjegyzések: Bibliogr.: 202. p.
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.04. Szociológia
Feltöltés dátuma: 2017. jún. 23. 10:19
Utolsó módosítás: 2022. jan. 27. 15:21
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44903
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet