A tömegkommunikáció szerepe az értékrend és az életmód alakitásában [!alakításában]

Csikós, József: A tömegkommunikáció szerepe az értékrend és az életmód alakitásában [!alakításában]. In: Érték és kultúra : összeállítás a TIT Szegedi IX. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból, (9). pp. 222-242. (1980)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
sznye_muveledoselmelet_009_222-242.pdf

Download (841kB) | Preview
Item Type: Book Section
Heading title: Előadások
Journal or Publication Title: Érték és kultúra : összeállítás a TIT Szegedi IX. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból
Date: 1980
Volume: 9
ISSN: 0139-4118
ISBN: 963 411 764 3
Page Range: pp. 222-242
Series Name: Szegedi Nyári Egyetem : művelődéselmélet
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/44030/
Uncontrolled Keywords: Tömegkommunikáció és közművelődés, Tömegkommunikáció hatása - életmódkutatás, Tömegkommunikációs eszközök hatása - társadalomlélektan, Tömegkommunikáció - Magyarország - 1970-80-as évek
Date Deposited: 2017. Jul. 04. 15:44
Last Modified: 2020. Jul. 17. 14:17
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44922

Actions (login required)

View Item View Item