Values of female images in Bulgarian ads before and after the democratic changes: "No more patriarchal mythologies"

Todorova Rumyana: Values of female images in Bulgarian ads before and after the democratic changes: "No more patriarchal mythologies". In: Studia Hungaro-Bulgarica, (2). pp. 159-173. (2008)

[thumbnail of studia_hungaro-bulgarica_002_159-173.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
studia_hungaro-bulgarica_002_159-173.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: English and German Philology = Angol filológia, germanisztika
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Studia Hungaro-Bulgarica
Dátum: 2008
Kötet: 2
ISSN: 1789-1353
Oldalak: pp. 159-173
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/44046/
Kulcsszavak: Reklám és tömegkommunikáció - tanulmányok, Esélyegyenlőség - nemek között - tanulmányok, Nők helyzete - Bulgária - tanulmányok
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 172-173. és a lábjegyzetekben
Feltöltés dátuma: 2017. már. 20. 11:25
Utolsó módosítás: 2021. júl. 09. 15:57
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/45187
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet