Values of female images in Bulgarian ads before and after the democratic changes: "No more patriarchal mythologies"

Todorova Rumyana: Values of female images in Bulgarian ads before and after the democratic changes: "No more patriarchal mythologies". In: Studia Hungaro-Bulgarica, (2). pp. 159-173. (2008)

[thumbnail of studia_hungaro-bulgarica_002_159-173.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
studia_hungaro-bulgarica_002_159-173.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Article
Heading title: English and German Philology = Angol filológia, germanisztika
Journal or Publication Title: Studia Hungaro-Bulgarica
Date: 2008
Volume: 2
ISSN: 1789-1353
Page Range: pp. 159-173
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/44046/
Uncontrolled Keywords: Reklám és tömegkommunikáció - tanulmányok, Esélyegyenlőség - nemek között - tanulmányok, Nők helyzete - Bulgária - tanulmányok
Additional Information: Bibliogr.: p. 172-173. és a lábjegyzetekben
Date Deposited: 2017. Mar. 20. 11:25
Last Modified: 2021. Jul. 09. 15:57
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/45187

Actions (login required)

View Item View Item