To see or not to see : identifying and assessing plagiarism in non-native students' academic writing without using textmaching software

Doró Katalin: To see or not to see : identifying and assessing plagiarism in non-native students' academic writing without using textmaching software. In: EduLingua, (2) 1. pp. 15-26. (2016)

[thumbnail of edulingua_2016_001_015-026.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
edulingua_2016_001_015-026.pdf

Letöltés (217kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: EduLingua
Dátum: 2016
Kötet: 2
Szám: 1
ISSN: 2415-945X
Oldalak: pp. 15-26
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/46438/
DOI: 10.14232/edulingua.2016.1.2
Kulcsszavak: Plágium, Tudományos publikáció - szakirodalmi technika
Megjegyzések: Bibliogr: p. 23-26.
Feltöltés dátuma: 2017. már. 10. 09:11
Utolsó módosítás: 2021. már. 19. 11:27
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46440
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet