A közvetlenség új elmélete a középiskolai nevelésben : első közlemény

Csanády Sándor: A közvetlenség új elmélete a középiskolai nevelésben : első közlemény. In: Nevelésügyi szemle, (2) 7-8. pp. 364-367. (1938)

[thumbnail of nev_szem_002_007_008_364-367.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
nev_szem_002_007_008_364-367.pdf

Letöltés (377kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Nevelésügyi szemle
Dátum: 1938
Kötet: 2
Szám: 7-8
Oldalak: pp. 364-367
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/50280/
Kulcsszavak: Tanár-diák kapcsolat, Neveléslélektan, Nevelés - iskolai, Pedagógia - Magyarország - 20. sz., Nevelésügy - Magyarország - 20. sz.
Feltöltés dátuma: 2018. ápr. 11. 09:03
Utolsó módosítás: 2021. júl. 12. 14:40
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/53022
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet