Rekettye Gábor and Szűcs Krisztián: A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 152-167. (2002)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_152-167.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A Pécsi Tudományegyetem vezetése teljes körű hallgatói elégedettségvizsgálat lefolytatását kérte a Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékétől. A fogyasztói elégedettség kutatása az Üzleti életben általánosan elterjedt gyakorlat, a non profit szektorban azonban még kevéssé alkalmazott. A vizsgálat célja a Pécsi Tudományegyetem szolgáltatásminőségének meghatározása volt, amelyet több dimenzió mérésével sikerült megadni. Az elméleti háttér ismertetése mellett a tanulmányban végig követhetők azok a folyamatok és rendszerelemek, amelyekkel az elégedettségvizsgálat más intézményekben is elvégezhető. Miután a felsőoktatási piac is egyre telítettebbé válik, a piaci szereplők számára elengedhetetlen saját pozíciójuk meghatározása, formálása, a marketing-orientáció érvényre juttatása. Ehhez nyújtanak segítséget a Pécsi Tudományegyetem elvégzett elégedettségvizsgálat tapasztalatai.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Journal or Publication Title: | A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje |
Date: | 2002 |
Volume: | 1 |
ISSN: | 1588-8533 |
Page Range: | pp. 152-167 |
Series Name: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
Language: | Hungarian |
Related URLs: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/ |
Uncontrolled Keywords: | Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 166-167. ; összefoglalás magyar nyelven |
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Date Deposited: | 2016. Oct. 15. 11:13 |
Last Modified: | 2022. Feb. 09. 10:31 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5601 |
Actions (login required)
View Item |