A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen

Rekettye Gábor and Szűcs Krisztián: A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 152-167. (2002)

[thumbnail of gtk_2002_152-167.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_152-167.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A Pécsi Tudományegyetem vezetése teljes körű hallgatói elégedettségvizsgálat lefolytatását kérte a Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékétől. A fogyasztói elégedettség kutatása az Üzleti életben általánosan elterjedt gyakorlat, a non profit szektorban azonban még kevéssé alkalmazott. A vizsgálat célja a Pécsi Tudományegyetem szolgáltatásminőségének meghatározása volt, amelyet több dimenzió mérésével sikerült megadni. Az elméleti háttér ismertetése mellett a tanulmányban végig követhetők azok a folyamatok és rendszerelemek, amelyekkel az elégedettségvizsgálat más intézményekben is elvégezhető. Miután a felsőoktatási piac is egyre telítettebbé válik, a piaci szereplők számára elengedhetetlen saját pozíciójuk meghatározása, formálása, a marketing-orientáció érvényre juttatása. Ehhez nyújtanak segítséget a Pécsi Tudományegyetem elvégzett elégedettségvizsgálat tapasztalatai.

Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje
Date: 2002
Volume: 1
ISSN: 1588-8533
Page Range: pp. 152-167
Series Name: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Language: Hungarian
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/
Uncontrolled Keywords: Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés
Additional Information: Bibliogr.: p. 166-167. ; összefoglalás magyar nyelven
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date Deposited: 2016. Oct. 15. 11:13
Last Modified: 2022. Feb. 09. 10:31
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5601

Actions (login required)

View Item View Item