A szolgáltatás színvonal monitoring rendszere a villamos energia fogyasztók érdekében

Tersztyánszky Tibor: A szolgáltatás színvonal monitoring rendszere a villamos energia fogyasztók érdekében. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 185-194. (2002)

[thumbnail of gtk_2002_185-194.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_185-194.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Mind a hazai tapasztalatok, mind a nemzetközi tendenciák szerint egyre fontosabbá válik a szolgáltatás színvonalának figyelése, mert az áramszolgáltatók nyereség érdeke erősebb követelmény a menedzserek felé, mint a fogyasztói szolgáltatási színvonal szinten tartása vagy emelése. A kérdés súlyát mutatja,hogy ezt tapasztalva és felismerve az európai országok állami szabályozó szerveinek szövetsége a szolgáltatás színvonalának figyelése érdekében munkacsoportot hozott létre. Piacgazdaságokban tulajdontól függetlenül a választókkal való nagyobb törődés következtében részletesebb mutató rendszerrel figyelik a szolgáltatás minőségét. A cikk a magyarországi ellátási színvonal figyelését vizsgálja: a történelmi háttér bemutatást követően a fogyasztói elégedettség kutatásokat, valamint a jelenlegi garantált szolgáltatásokat ismerteti, majd a jövőben szükséges fejlesztések néhány aspektusát vázolja fel.

Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje
Date: 2002
Volume: 1
ISSN: 1588-8533
Page Range: pp. 185-194
Series Name: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Language: Hungarian
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/
Uncontrolled Keywords: Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés
Additional Information: Bibliogr.: 194. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date Deposited: 2016. Oct. 15. 11:13
Last Modified: 2022. Feb. 09. 10:47
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5603

Actions (login required)

View Item View Item