A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál

Rekettye Gábor and Orosdy Béla: A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 195-204. (2002)

[thumbnail of gtk_2002_195-204.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_195-204.pdf

Download (760kB) | Preview

Abstract

Az áramszolgáltató társaságok feladata a villamos energia biztosítása a háztartási fogyasztók és a nem háztartási felhasználók részére. Az energia olyan szolgáltatástermék, amely minden állampolgár számára elérhető, és amelynek sajátos jellemzője, hogy miközben a fogyasztó folyamatosan igénybe veszi a szolgáltatást, az azt nyújtó szervezettel ritkán találkozik. A liberalizáció alatt álló hazai piacon éppen ezért kiemelkedő feladat a fogyasztói elégedettség mérése, hiszen e területen a termékspecifikumok miatt a szolgáltatást nyújtó cégekkel való elégedettsége több és hatékonyabb, részben preventív jellegű kontrollt igényel, mint az a piacon megjelenő átlagos termékek és szolgáltatások esetében szokásos, illetve elvárható. A cikk a hazai energiaszolgáltatók elégedettségmérési módszereit, és a mérésekben várható változásokat ismerteti.

Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje
Date: 2002
Volume: 1
ISSN: 1588-8533
Page Range: pp. 195-204
Series Name: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Language: Hungarian
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/
Uncontrolled Keywords: Fogyasztói magatartás, Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés, Energiaszolgáltatás
Additional Information: Bibliogr.: 204. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date Deposited: 2016. Oct. 15. 11:13
Last Modified: 2022. Feb. 09. 10:27
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5604

Actions (login required)

View Item View Item