Rekettye Gábor and Orosdy Béla: A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 195-204. (2002)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_195-204.pdf Download (760kB) | Preview |
Abstract
Az áramszolgáltató társaságok feladata a villamos energia biztosítása a háztartási fogyasztók és a nem háztartási felhasználók részére. Az energia olyan szolgáltatástermék, amely minden állampolgár számára elérhető, és amelynek sajátos jellemzője, hogy miközben a fogyasztó folyamatosan igénybe veszi a szolgáltatást, az azt nyújtó szervezettel ritkán találkozik. A liberalizáció alatt álló hazai piacon éppen ezért kiemelkedő feladat a fogyasztói elégedettség mérése, hiszen e területen a termékspecifikumok miatt a szolgáltatást nyújtó cégekkel való elégedettsége több és hatékonyabb, részben preventív jellegű kontrollt igényel, mint az a piacon megjelenő átlagos termékek és szolgáltatások esetében szokásos, illetve elvárható. A cikk a hazai energiaszolgáltatók elégedettségmérési módszereit, és a mérésekben várható változásokat ismerteti.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Journal or Publication Title: | A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje |
Date: | 2002 |
Volume: | 1 |
ISSN: | 1588-8533 |
Page Range: | pp. 195-204 |
Series Name: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
Language: | Hungarian |
Related URLs: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/ |
Uncontrolled Keywords: | Fogyasztói magatartás, Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés, Energiaszolgáltatás |
Additional Information: | Bibliogr.: 204. p. ; összefoglalás magyar nyelven |
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Date Deposited: | 2016. Oct. 15. 11:13 |
Last Modified: | 2022. Feb. 09. 10:27 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5604 |
Actions (login required)
View Item |