Révész Balázs: Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 219-231. (2002)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_219-231.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A közüzemi szolgáltatások mesterséges monopólium formájában funkcionáló piacán elindult liberalizációs folyamatok új helyzetet teremtettek e vállalkozások számára. Az egyre élesedő piaci verseny rákényszeríti a közüzemi szolgáltató vállalatokat is a tudatos, a korábbinál hatékonyabb marketing tevékenység folytatására. A jellemzőit vizsgálva alapvetően bizalmi terméknek tekinthető szolgáltatások tekintetében különösen fontos szerepe lehet a marketingkommunikációs. megoldásoknak, a kedvező image kialakításának és az áttérést, szolgáltató váltást, vagy éppen márkahűséget erősítő reklámoknak, public relations megoldásoknak. Tanulmányomban a nemzetközi szakirodalom és a hazai tapasztalatok alapján kívánom összefoglalni e speciális szolgáltatás piacbefolyásolási lehetőségeit, különös hangsúlyt fektetve az egyre nagyobb jelentőségnek örvendő kapcsolati marketingre, és ügymarketingre, valamint az energia márkázás tapasztalataira.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Journal or Publication Title: | A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje |
Date: | 2002 |
Volume: | 1 |
ISSN: | 1588-8533 |
Page Range: | pp. 219-231 |
Series Name: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
Language: | Hungarian |
Related URLs: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/ |
Uncontrolled Keywords: | Üzleti élet - kommunikáció, Marketing, Tömegkommunikáció |
Additional Information: | Bibliogr.: 231. p. ; összefoglalás magyar nyelven |
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Date Deposited: | 2016. Oct. 15. 11:13 |
Last Modified: | 2022. Feb. 09. 10:39 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5606 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |