Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál

Révész Balázs: Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 219-231. (2002)

[thumbnail of gtk_2002_219-231.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_219-231.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A közüzemi szolgáltatások mesterséges monopólium formájában funkcionáló piacán elindult liberalizációs folyamatok új helyzetet teremtettek e vállalkozások számára. Az egyre élesedő piaci verseny rákényszeríti a közüzemi szolgáltató vállalatokat is a tudatos, a korábbinál hatékonyabb marketing tevékenység folytatására. A jellemzőit vizsgálva alapvetően bizalmi terméknek tekinthető szolgáltatások tekintetében különösen fontos szerepe lehet a marketingkommunikációs. megoldásoknak, a kedvező image kialakításának és az áttérést, szolgáltató váltást, vagy éppen márkahűséget erősítő reklámoknak, public relations megoldásoknak. Tanulmányomban a nemzetközi szakirodalom és a hazai tapasztalatok alapján kívánom összefoglalni e speciális szolgáltatás piacbefolyásolási lehetőségeit, különös hangsúlyt fektetve az egyre nagyobb jelentőségnek örvendő kapcsolati marketingre, és ügymarketingre, valamint az energia márkázás tapasztalataira.

Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje
Date: 2002
Volume: 1
ISSN: 1588-8533
Page Range: pp. 219-231
Series Name: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Language: Hungarian
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/
Uncontrolled Keywords: Üzleti élet - kommunikáció, Marketing, Tömegkommunikáció
Additional Information: Bibliogr.: 231. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date Deposited: 2016. Oct. 15. 11:13
Last Modified: 2022. Feb. 09. 10:39
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5606

Actions (login required)

View Item View Item