A tudathasadásos kisvállalkozó

Botos Katalin and Halmosi Péter: A tudathasadásos kisvállalkozó. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 245-256. (2004)

[thumbnail of gtk_2004_245-256.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2004_245-256.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A kisvállalkozások helyzete, hitelkapcsolatai, tőkeellátottsága, foglalkoztatásban betöltött szerepe, egyszóval a szektor fontossága nap, mint nap gazdaságpolitikai elemzések, kutatóintézeti viták tárgya. Meglehetősen sok publikáció foglalkozik a témakörrel, s így erősen kérdéses, vajon egy más szempontú megközelítés gyökeret ereszthet-e a hagyományos kutatási irányok mellett. A megközelítések zöme gazdasági. A kisvállalkozások versenyképességét keresik, azt, hogy vajon talpon maradhatnak-e korunk kihívásai közepette, s mennyibe kerül ez a társadalomnak. Vagyis, milyen támogatás szükséges a szektor életképességének fenntartásához, netán erősítéséhez. Viszonylag kevés elemzés olvasható viszont a szektor vállalkozóinak pszichológiai megközelítéséről. Annyira a lét a tét, hogy vajmi kevés figyelem irányul a vállalkozói lelkivilágra. Dolgozatunk tárgya éppen erre irányul.

Item Type: Book Section
Journal or Publication Title: A szociális identitás, az információ és a piac
Date: 2004
Volume: 3
ISSN: 1588-8533
Page Range: pp. 245-256
Series Name: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Language: Hungarian
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/37410/
Uncontrolled Keywords: Vállalkozás - vezetés
Additional Information: Bibliogr.: p. 255-256. ; összefoglalás magyar nyelven
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Date Deposited: 2016. Oct. 15. 11:12
Last Modified: 2022. Feb. 09. 12:33
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5635

Actions (login required)

View Item View Item