Piaci orientáció a hazai közüzemeknél

Józsa Tamás: Piaci orientáció a hazai közüzemeknél. In: A területi fejlődés dilemmái. pp. 43-53. (2014)

[thumbnail of a_teruleti_fejlodes_dilemmai_043-053.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
a_teruleti_fejlodes_dilemmai_043-053.pdf

Letöltés (227kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A magyar közigazgatás legalsó szintjén a rendszerváltozás óta az új közmenedzsment filozófia gyakorlatba ültetésére láthattunk kísérletet, amely a kiszerződések és kiszervezések mentén kívánta a közszolgáltatások hatékonyságát és eredményességét megalapozni. Mivel a kialakult működési struktúra nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket 2013-14-ben a teljes önkormányzati rendszer reformjára kerül sor. Az átalakítás célja a korábbiakkal azonos: középpontjában a hatékonyság és eredményesség fokozása áll. Jelen cikkben egy PhD kutatás kerül bemutatásra, amely alapgondolata, hogy a működés kereteit átalakító állami reformok hatástalanok akkor, ha azokat nem egészíti ki a közszolgáltató szervezetek megújulása. A kutatás legfontosabb kérdése, hogy fokozható-e a korlátozott piaci körülmények között működő közüzemi szféra esetében az ügyfél elégedettség a marketing elmélet piaci orientációs modelljének az adaptálásával? A PhD kutatás befejezése és a végleges következtetések megfogalmazása a jövő év elején várható.

Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: A területi fejlődés dilemmái
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-344-6
Oldalak: pp. 43-53
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57371/
Kulcsszavak: Közigazgatás - Magyarország, Önkormányzat - Magyarország, Piaci orientáció
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 52-53. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 23. 12:55
Utolsó módosítás: 2020. ápr. 02. 10:07
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57428
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet