Józsa Tamás: Piaci orientáció a hazai közüzemeknél. In: A területi fejlődés dilemmái. pp. 43-53. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
a_teruleti_fejlodes_dilemmai_043-053.pdf Letöltés (227kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A magyar közigazgatás legalsó szintjén a rendszerváltozás óta az új közmenedzsment filozófia gyakorlatba ültetésére láthattunk kísérletet, amely a kiszerződések és kiszervezések mentén kívánta a közszolgáltatások hatékonyságát és eredményességét megalapozni. Mivel a kialakult működési struktúra nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket 2013-14-ben a teljes önkormányzati rendszer reformjára kerül sor. Az átalakítás célja a korábbiakkal azonos: középpontjában a hatékonyság és eredményesség fokozása áll. Jelen cikkben egy PhD kutatás kerül bemutatásra, amely alapgondolata, hogy a működés kereteit átalakító állami reformok hatástalanok akkor, ha azokat nem egészíti ki a közszolgáltató szervezetek megújulása. A kutatás legfontosabb kérdése, hogy fokozható-e a korlátozott piaci körülmények között működő közüzemi szféra esetében az ügyfél elégedettség a marketing elmélet piaci orientációs modelljének az adaptálásával? A PhD kutatás befejezése és a végleges következtetések megfogalmazása a jövő év elején várható.
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | A területi fejlődés dilemmái |
Dátum: | 2014 |
ISBN: | 978-963-306-344-6 |
Oldalak: | pp. 43-53 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57371/ |
Kulcsszavak: | Közigazgatás - Magyarország, Önkormányzat - Magyarország, Piaci orientáció |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 52-53. ; összefoglalás magyar nyelven |
Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 23. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2020. ápr. 02. 10:07 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57428 |
![]() |
Tétel nézet |