Lifestyle-based segmentation in Hungary?

Veres Zoltán; Hetesi Erzsébet; Vajda Beáta; Prónay Szabolcs: Lifestyle-based segmentation in Hungary? In: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 261-269. (2010)

[thumbnail of eletstilus_alapu_fogyasztoi_szegmensek_magyarorszagon_261-269.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
eletstilus_alapu_fogyasztoi_szegmensek_magyarorszagon_261-269.pdf

Letöltés (83kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon
Dátum: 2010
ISBN: 978-963-306-071-1
Oldalak: pp. 261-269
Kulcsszavak: Szociológia - életmódkutatás - tanulmányok, Fogyasztói magatartás - tanulmányok
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 268-269. és a lábjegyzetekben
Feltöltés dátuma: 2019. ápr. 24. 09:12
Utolsó módosítás: 2019. ápr. 24. 09:12
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57544
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet