Lifestyle-based segmentation in Hungary?

Veres, Zoltán and Hetesi, Erzsébet and Vajda, Beáta and Prónay, Szabolcs: Lifestyle-based segmentation in Hungary? Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 261-269. (2010)

[img] Cikk, tanulmány, mű
eletstilus_alapu_fogyasztoi_szegmensek_magyarorszagon_261-269.pdf

Download (83kB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon
Date: 2010
Page Range: pp. 261-269
ISBN: 978-963-306-071-1
Uncontrolled Keywords: Szociológia - életmódkutatás - tanulmányok, Fogyasztói magatartás - tanulmányok
Additional Information: Bibliogr.: p. 268-269. és a lábjegyzetekben
Date Deposited: 2019. Apr. 24. 09:12
Last Modified: 2019. Apr. 24. 09:12
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57544

Actions (login required)

View Item View Item