A lojalitás és a váltási költségek a mobiltelefonos szolgáltatási szektorban

Simay, Attila Endre: A lojalitás és a váltási költségek a mobiltelefonos szolgáltatási szektorban. Érzelmek és indulatok a gazdaságban : a gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban. pp. 477-487. (2012)

[img] Cikk, tanulmány, mű
erzelmek_es_indulatok_a_gazdasagban_477-487.pdf

Download (175kB)

Abstract

A mobil telekommunikációs szolgáltatások iránt a közelmúltban nagy kereslet mutatkozott, azonban napjainkra már láthatjuk a szolgáltatási piac telítődését, ahogy a lakosság döntő többsége már rendelkezik előfizetéssel. A szolgáltatók számára így válik kritikussá a már jelenlegi ügyfelek és így a piaci részesedés megtartása. A fogyasztók megtartásában pedig a lojalitás játszik nagy szerepet, azonban a fogyasztók megtartásának másik lehetséges eszköze a vállalatok részéről a váltási költségek alkalmazása. A váltási költségek megnehezítik a fogyasztók számára a szolgáltatóváltást, és ezzel magatartási szinten elősegítik lojalitást, a fogyasztó-vállalat kapcsolat fennmaradását.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Érzelmek és indulatok a gazdaságban : a gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban
Date: 2012
Page Range: pp. 477-487
ISBN: 978-963-306-117-6
Uncontrolled Keywords: Fogyasztói lojalitás, Mobil szolgáltatások
Additional Information: Bibliogr.: p. 484-487. ; összefoglalás magyar nyelven
Date Deposited: 2019. May. 21. 11:26
Last Modified: 2019. May. 21. 11:26
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57575

Actions (login required)

View Item View Item