A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória

Vörös József: A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória.

[thumbnail of marketing_megujulas_008-011.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_008-011.pdf

Letöltés (462kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A prezentáció a marketing-termelés-pénzügy interfészre fókuszál, és összefoglalja azokat a fő döntési területeket, melyekben a három funkcionális terület érdeke gyakran eltér egymástól. A versenyképesség egyik forrása is három funkcionális terület harmonikus együttműködése, ezért néhány gondolat hangzik el a modern versenyképesség felfogásról is. Az elmondottak illusztrálása egy rövid esettanulmány felhasználásával is történik.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 8-11
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Vállalatgazdaságtan, Értékteremtés, Versenyképesség, Marketing
Megjegyzések: Bibliogr.: 11. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 24. 11:44
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57636
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet