Vörös József: A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_008-011.pdf Letöltés (462kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A prezentáció a marketing-termelés-pénzügy interfészre fókuszál, és összefoglalja azokat a fő döntési területeket, melyekben a három funkcionális terület érdeke gyakran eltér egymástól. A versenyképesség egyik forrása is három funkcionális terület harmonikus együttműködése, ezért néhány gondolat hangzik el a modern versenyképesség felfogásról is. Az elmondottak illusztrálása egy rövid esettanulmány felhasználásával is történik.
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai |
Dátum: | 2014 |
ISBN: | 978-963-306-312-5 |
Oldalak: | pp. 8-11 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/ |
Kulcsszavak: | Vállalatgazdaságtan, Értékteremtés, Versenyképesség, Marketing |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 11. p. ; összefoglalás magyar nyelven |
Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 24. 11:44 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:52 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57636 |
Tétel nézet |