A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória

Vörös, József: A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória. „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 8-11. (2014)

[img] Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_008-011.pdf

Download (462kB)

Abstract

A prezentáció a marketing-termelés-pénzügy interfészre fókuszál, és összefoglalja azokat a fő döntési területeket, melyekben a három funkcionális terület érdeke gyakran eltér egymástól. A versenyképesség egyik forrása is három funkcionális terület harmonikus együttműködése, ezért néhány gondolat hangzik el a modern versenyképesség felfogásról is. Az elmondottak illusztrálása egy rövid esettanulmány felhasználásával is történik.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Date: 2014
Page Range: pp. 8-11
ISBN: 978-963-306-312-5
Uncontrolled Keywords: Vállalatgazdaságtan, Értékteremtés, Versenyképesség, Marketing
Additional Information: Bibliogr.: 11. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Date Deposited: 2019. May. 24. 11:44
Last Modified: 2019. May. 24. 11:44
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57636

Actions (login required)

View Item View Item