Társadalom és rétegződés

Kozák Ákos; Veres Edit: Társadalom és rétegződés.

[thumbnail of marketing_megujulas_016-027.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_016-027.pdf

Letöltés (661kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány betekintést nyújt abba a társadalmi osztályokat feltáró kutatásba, amely a rendszerváltás utáni rétegződésvizsgálatok sorában unikálisnak tekinthető mintanagyság, az alkalmazott módszertan és a kinyerhető információk vonatkozásában egyaránt. Az eredmények nem csak a tudomány, hanem a gazdasági élet szereplői számára is érdekfeszítőek, hiszen az alkalmazott mérési metodológia szokatlanul mély elemzésre ad lehetőséget.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 16-27
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Társadalom
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 26-27. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 24. 11:51
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57638
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet