A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya : hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok?

Gáti Mirkó: A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya : hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok?

[thumbnail of marketing_megujulas_084-093.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_084-093.pdf

Letöltés (347kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A cikk a kis- és középvállalatokat (kkv-k) azonosításán és jellemzésén keresztül mutatja be a nagyvállalatoktól eltérő önértelmezési mintázatait a kisebb méretű vállalatoknak. A létszámon, árbevételen és mérlegfőösszegen túlmutató megkülönböztetés lényege, hogy feltárja a kkv-k egyedi jellegzetességeit, melyek megalapozzák, hogy miért értelmeznek máshogyan egyes vállalati funkciókat (pl. marketing) bizonyos vállalati méret alatt a gazdasági szervezetek. A cikk megvizsgálja, hogy a marketingfunkció miben és miért más kkv környezetben, mint amit a klasszikus marketing szakirodalom ismertet, alapvetően nagyvállalati kontextusban. A kérdésre 122 db. félig strukturált, kkv vezetőkkel, tulajdonosokkal és marketingért felelős alkalmazottakkal készített mélyinterjúból írt összegző esszé tartalomelemzésén keresztül keresünk választ a kérdésre.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 84-93
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Kis- és középvállalkozások, Marketing, Vezetés - vállalati
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 91-93. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 24. 12:33
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57644
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet