A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya : hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok?

Gáti, Mirkó: A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya : hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok? „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 84-93. (2014)

[img] Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_084-093.pdf

Download (347kB)

Abstract

A cikk a kis- és középvállalatokat (kkv-k) azonosításán és jellemzésén keresztül mutatja be a nagyvállalatoktól eltérő önértelmezési mintázatait a kisebb méretű vállalatoknak. A létszámon, árbevételen és mérlegfőösszegen túlmutató megkülönböztetés lényege, hogy feltárja a kkv-k egyedi jellegzetességeit, melyek megalapozzák, hogy miért értelmeznek máshogyan egyes vállalati funkciókat (pl. marketing) bizonyos vállalati méret alatt a gazdasági szervezetek. A cikk megvizsgálja, hogy a marketingfunkció miben és miért más kkv környezetben, mint amit a klasszikus marketing szakirodalom ismertet, alapvetően nagyvállalati kontextusban. A kérdésre 122 db. félig strukturált, kkv vezetőkkel, tulajdonosokkal és marketingért felelős alkalmazottakkal készített mélyinterjúból írt összegző esszé tartalomelemzésén keresztül keresünk választ a kérdésre.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Date: 2014
Page Range: pp. 84-93
ISBN: 978-963-306-312-5
Uncontrolled Keywords: Kis- és középvállalkozások, Marketing, Vezetés - vállalati
Additional Information: Bibliogr.: p. 91-93. ; összefoglalás magyar nyelven
Date Deposited: 2019. May. 24. 12:33
Last Modified: 2019. May. 24. 12:33
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57644

Actions (login required)

View Item View Item