Co-creation mérési lehetőségek

Hajdú Noémi and Papp Adrienn: Co-creation mérési lehetőségek.

[thumbnail of marketing_megujulas_106-115.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_106-115.pdf

Download (433kB) | Preview

Abstract

Egy vállalat akkor tud a piacon eredményesen működni, ha képes megújulni, képes az innovációra, így az innováció a siker egyik kulcstényezőjévé vált. Az egyén előtérbe helyezése, az egyedi szükségletek egyre gyakoribb megjelenése készteti arra a vállalatokat, hogy a vevőre, partnerekre egyfajta információ és tudásbázisként tekintenek. Az elmúlt években jelent meg a co-creation filozófia, koncepció, mely a közös értékteremtést helyezi középpontba. A közös értékteremtés (value co-creation) lényege, hogy a vevőt és stakeholdereket bevonjuk az értékteremtési folyamatba, élményt biztosítva ezzel a résztvevőknek, erősítve a vevői és partner kapcsolatokat, és utat engedve az innovációnak. A co-creation folyamat nem más, mint egy vevő központú problémamegoldó folyamat, mely szerves részét képezi a felhasználó által irányított (user-driven) innovációs folyamatnak. Célunk az alapvetően piacorientált innovációs folyamat, és az eredményorientált controlling folyamat közötti szakadék áthidalása, az ellentéteket feloldása az innováció- és co-creation controllinggal.

Item Type: Conference or Workshop Item
Journal or Publication Title: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Date: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Page Range: pp. 106-115
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Uncontrolled Keywords: Vezetés - vállalati, Innováció
Additional Information: Bibliogr.: p. 114-115. ; összefoglalás magyar nyelven
Date Deposited: 2019. May. 24. 13:31
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57646

Actions (login required)

View Item View Item