Hajdú Noémi; Papp Adrienn: Co-creation mérési lehetőségek.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_106-115.pdf Letöltés (433kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Egy vállalat akkor tud a piacon eredményesen működni, ha képes megújulni, képes az innovációra, így az innováció a siker egyik kulcstényezőjévé vált. Az egyén előtérbe helyezése, az egyedi szükségletek egyre gyakoribb megjelenése készteti arra a vállalatokat, hogy a vevőre, partnerekre egyfajta információ és tudásbázisként tekintenek. Az elmúlt években jelent meg a co-creation filozófia, koncepció, mely a közös értékteremtést helyezi középpontba. A közös értékteremtés (value co-creation) lényege, hogy a vevőt és stakeholdereket bevonjuk az értékteremtési folyamatba, élményt biztosítva ezzel a résztvevőknek, erősítve a vevői és partner kapcsolatokat, és utat engedve az innovációnak. A co-creation folyamat nem más, mint egy vevő központú problémamegoldó folyamat, mely szerves részét képezi a felhasználó által irányított (user-driven) innovációs folyamatnak. Célunk az alapvetően piacorientált innovációs folyamat, és az eredményorientált controlling folyamat közötti szakadék áthidalása, az ellentéteket feloldása az innováció- és co-creation controllinggal.
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai |
Dátum: | 2014 |
ISBN: | 978-963-306-312-5 |
Oldalak: | pp. 106-115 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/ |
Kulcsszavak: | Vezetés - vállalati, Innováció |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 114-115. ; összefoglalás magyar nyelven |
Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 24. 13:31 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:52 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57646 |
Tétel nézet |