Agárdi Irma: Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_116-122.pdf Letöltés (303kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az erőforrás-alapú elméletből kiindulva a konferencia-előadás a többcsatornás értékesítéshez szükséges dinamikus képességeket mutatja be, amelyeket korábbi kvalitatív kutatások azonosítottak. A csatornák összehangolásához szükséges dinamikus (innovatív és integratív) képességek számszerűsítésére egy többtételes skála került kifejlesztésre, amelyet egy empirikus vállalati kutatás keretén belül teszteltem. A kutatási eredmények alapján megállapítható, hogy a skála alkalmas a csatornák integrálásával kapcsolatos innovatív és integratív képességek mérésére, illetve a két dinamikus képesség kölcsönösen erősíti egymást. Az empirikus kutatás során az is igazolást nyert, hogy az innovatív képességek magasabb vállalati teljesítményt eredményeznek a vevői elégedettséget, lojalitást és értékesítési volument illetően.
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai |
| Dátum: | 2014 |
| ISBN: | 978-963-306-312-5 |
| Oldalak: | pp. 116-122 |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/ |
| Kulcsszavak: | Innováció, Többcsatornás értékesítés |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 121-122. ; összefoglalás magyar nyelven |
| Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 24. 13:33 |
| Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:52 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57647 |
![]() |
Tétel nézet |

