Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése

Agárdi Irma: Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése.

[thumbnail of marketing_megujulas_116-122.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_116-122.pdf

Letöltés (303kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az erőforrás-alapú elméletből kiindulva a konferencia-előadás a többcsatornás értékesítéshez szükséges dinamikus képességeket mutatja be, amelyeket korábbi kvalitatív kutatások azonosítottak. A csatornák összehangolásához szükséges dinamikus (innovatív és integratív) képességek számszerűsítésére egy többtételes skála került kifejlesztésre, amelyet egy empirikus vállalati kutatás keretén belül teszteltem. A kutatási eredmények alapján megállapítható, hogy a skála alkalmas a csatornák integrálásával kapcsolatos innovatív és integratív képességek mérésére, illetve a két dinamikus képesség kölcsönösen erősíti egymást. Az empirikus kutatás során az is igazolást nyert, hogy az innovatív képességek magasabb vállalati teljesítményt eredményeznek a vevői elégedettséget, lojalitást és értékesítési volument illetően.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 116-122
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Innováció, Többcsatornás értékesítés
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 121-122. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 24. 13:33
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57647
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet