Grőger Nóra; Vágási Mária: A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége : terméktanúsítási szolgáltatások vizsgálata a szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tényezői alapján.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_145-152.pdf Letöltés (475kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tanulmány a terméktanúsítási szolgáltatásokkal kapcsolatos megrendelői elvárások és a vevőelégedettség feltáró vizsgálatának eredményeire támaszkodva mutatja be az adott típusú szolgáltatások minőségi és versenyképességi tényezőit, és értelmezi a marketingfejlesztési lehetőségeket. Élelmiszeripari FMCG termékek esetének elemzése alapján megkülönbözteti a szolgáltatási kínálat alapvető (standard, elvárt) elemeit, és a kínálat differenciálásának módjait, amelyek befolyásolják a megrendelői döntést a szolgáltató választás, a váltási magatartás, illetve a megosztott szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tekintetében.
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai |
| Dátum: | 2014 |
| ISBN: | 978-963-306-312-5 |
| Oldalak: | pp. 145-152 |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/ |
| Kulcsszavak: | Szolgáltatásminőség, Terméktanúsítási szolgáltatás, Vevőelégedettség, Marketing |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 151-152. ; összefoglalás magyar nyelven |
| Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 24. 14:00 |
| Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:52 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57650 |
![]() |
Tétel nézet |

