A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége : terméktanúsítási szolgáltatások vizsgálata a szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tényezői alapján

Grőger Nóra; Vágási Mária: A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége : terméktanúsítási szolgáltatások vizsgálata a szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tényezői alapján.

[thumbnail of marketing_megujulas_145-152.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_145-152.pdf

Letöltés (475kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulmány a terméktanúsítási szolgáltatásokkal kapcsolatos megrendelői elvárások és a vevőelégedettség feltáró vizsgálatának eredményeire támaszkodva mutatja be az adott típusú szolgáltatások minőségi és versenyképességi tényezőit, és értelmezi a marketingfejlesztési lehetőségeket. Élelmiszeripari FMCG termékek esetének elemzése alapján megkülönbözteti a szolgáltatási kínálat alapvető (standard, elvárt) elemeit, és a kínálat differenciálásának módjait, amelyek befolyásolják a megrendelői döntést a szolgáltató választás, a váltási magatartás, illetve a megosztott szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tekintetében.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 145-152
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Szolgáltatásminőség, Terméktanúsítási szolgáltatás, Vevőelégedettség, Marketing
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 151-152. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 24. 14:00
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57650
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet