Az egyéni önkéntesség motivációinak feltárása és azok marketing vonatkozása

Hetesi Erzsébet; Csovcsics Andrea: Az egyéni önkéntesség motivációinak feltárása és azok marketing vonatkozása.

[thumbnail of marketing_megujulas_168-179.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_168-179.pdf

Letöltés (420kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Tanulmányunkban az egyéni motivációkat elemezzük, valamint azok marketing következményeit vizsgáljuk. Az önkéntesség elméleti hátterének bemutatása után ismertetünk néhány empirikus kutatási eredményt az önkéntesség motivációira vonatkozóan. A kvalitatív és kvantitatív módszerek alkalmazásával kapott eredmények egyaránt azt mutatják, hogy az egyéni motivációk életkor és nem alapján jól szegmentálhatók. Ezen a motivációk alapján jól szegmentált önkéntes piacon a célcsoportok kiválasztása egyszerűbb, ezáltal a marketingstratégiák kidolgozása is könnyebben kivitelezhető. A későbbiekben egy olyan modellt kívánunk felvázolni, ahol célunk annak vizsgálata, hogy hazánkban az önkéntesek indítékai milyen dimenziók mentén írhatók le, és milyen tendenciák fedezhetők fel azok alakulásában.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 168-179
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Önkéntesség, Motiváció, Marketing
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 178-179. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 27. 08:22
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57652
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet