Civil szervezetek kommunikációs kihívásai

Gulyásné Kerekes Rita: Civil szervezetek kommunikációs kihívásai.

[thumbnail of marketing_megujulas_250-258.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_250-258.pdf

Letöltés (646kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A civil szervezetek a profitorientált szektorhoz hasonló kommunikációs kihívásokkal találják szemben magukat, amelyek megoldásához azonban szerényebb források és sokszor a szakértelem hiánya is párosul, különösen elmaradott térségekben. A tanulmány a társadalmi marketing témaköreinek érintése mellett egy empirikus kutatás – mélyinterjú sorozat – eredményein alapulva igyekszik áttekintést és segédeszközt adni a civil szervezetek számára kommunikációs aktivitásuk szervezéséhez, hatékonyabbá és hatásosabbá tételéhez.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 250-258
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Egyesület - nonprofit, Marketingkommunikáció, Civil szervezet
Megjegyzések: Bibliogr.: 258. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 27. 09:02
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57660
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet