Gulyásné Kerekes Rita: Civil szervezetek kommunikációs kihívásai.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_250-258.pdf Letöltés (646kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A civil szervezetek a profitorientált szektorhoz hasonló kommunikációs kihívásokkal találják szemben magukat, amelyek megoldásához azonban szerényebb források és sokszor a szakértelem hiánya is párosul, különösen elmaradott térségekben. A tanulmány a társadalmi marketing témaköreinek érintése mellett egy empirikus kutatás – mélyinterjú sorozat – eredményein alapulva igyekszik áttekintést és segédeszközt adni a civil szervezetek számára kommunikációs aktivitásuk szervezéséhez, hatékonyabbá és hatásosabbá tételéhez.
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai |
Dátum: | 2014 |
ISBN: | 978-963-306-312-5 |
Oldalak: | pp. 250-258 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/ |
Kulcsszavak: | Egyesület - nonprofit, Marketingkommunikáció, Civil szervezet |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 258. p. ; összefoglalás magyar nyelven |
Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 27. 09:02 |
Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:52 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57660 |
Tétel nézet |