Pénzintézeti percepciók a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében

Molnár László; Kása Richárd: Pénzintézeti percepciók a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében.

[thumbnail of marketing_megujulas_272-282.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_272-282.pdf

Letöltés (536kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A LOST in Services kutatási projekt keretein belül a pénzintézeti – tágabb értelemben véve pedig a szolgáltatási – ellátási lánc folyamatok újraszervezésének módszertani és alkalmazási kérdéseivel foglalkozunk. A projekt komplex célrendszerének egyik legfontosabb kérdése, hogyan észlelik a fogyasztók a pénzintézeti folyamatokat, illetve az ezek fejlesztésére irányuló projekteket, milyen attitűdök alakulnak ki bennük ezek hatására? A vizsgálatunk során – többek között - nagymintás kérdőíves megkérdezést végeztünk a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében. A kapott eredmények megerősítették azt a feltételezésünket, miszerint az emberi tényező az egyik legfontosabb befolyásoló tényezője a fogyasztói percepciónak, amely fejlesztése vagy „kikapcsolása” (informatikai technológiák fejlesztése) egyaránt járható út lehet a jövő pénzintézetei számára. A kutatás során gyakorlati vizsgálati eredményeket biztosítunk a percepcionális entrópia csökkentéséhez, és ezáltal a pénzintézeti folyamatok racionalizálást szolgáló módszerekhez.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 272-282
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Pénzintézet
Megjegyzések: Bibliogr.: 281. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 27. 09:16
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57662
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet