A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében

Gyulavári Tamás; Hubert József: A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében.

[thumbnail of marketing_megujulas_302-310.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_302-310.pdf

Letöltés (402kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az online marketing erősödése következtében a vállalatok a marketing költségvetésük egyre nagyobb arányát költik el erre a területre és ezzel párhuzamosan megnövekedett az igény az új eszközök hatásának mérésére is. A technikai adottságokból adódóan ugyanakkor az offline környezetben kialakított és alkalmazott mérési eljárások, illetve mutatók nem alkalmazhatóak egy az egyben az offline kampányok mérése során. A tanulmány célja, hogy az online és az offline kampányok esetében megvizsgálja és összehasonlítsa a hatékonyság és a hatásosság mérésének az elméleti megközelítésből, illetve a gyakorlati alkalmazásból eredő különbségeit. A kutatás rámutat azokra a lehetséges mérési eljárásokra, mutatórendszerre, amelyek lehetővé teszik a két csatornán elért teljesítmény integrált vizsgálatát.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 302-310
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Hatékonyság, Online marketing, Marketingmérés
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 307-308. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 27. 10:41
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57665
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet