Az érzelmek és az agy : fókuszban a neuromarketing kutatás

Varga Ákos; Simon Judit; Horváth Dóra; Pintér Attila: Az érzelmek és az agy : fókuszban a neuromarketing kutatás.

[thumbnail of marketing_megujulas_425-431.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_425-431.pdf

Letöltés (389kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Mivel az érzelmek a fogyasztók ingerfeldolgozásának reakciójaként értelmezhetőek, így a különböző marketing-ingerekre adott válaszok megértése és modellálása mindig is módszertani kihívást jelentettek. A rendelkezésre álló technológiák fejlődésének köszönhetően az elmúlt években felerősödött a neuromarketing, mint a fogyasztók preferenciáinak, motivációinak és elvárásainak feltárására, a fogyasztói magatartás és az egyes reklámcélú üzenetek sikerének és kudarcának meghatározására irányuló új kutatási módszer. Jelen írás a neuromarketing szakirodalmi áttekintése, amely alapot szolgáltat további primer kutatásaink elvégzéséhez. Áttekintjük a neuromarketing rövid múltját, területi beágyazottságát, legfontosabb alkalmazott eszközeit, valamint a jövőképét.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 425-431
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Marketingkutatás, Neuromarketing, Érzelmek
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 430-431. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 27. 12:13
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57678
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet