A megújuló hírnév

Konczosné Szombathelyi Márta: A megújuló hírnév.

[thumbnail of marketing_megujulas_459-467.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_459-467.pdf

Download (286kB) | Preview

Abstract

A tanulmány témája a hírnév elvesztésének mérhető következményei, továbbá a hírnév megtartásában és megújulásában rejlő versenyelőny vizsgálata. A kutatási probléma időszerűségét az adja, hogy az immateriális vagyonelemek (mint a hírnév) egyre fontosabbá válnak, miközben a materiális vagyonelemek devalválódnak. A hírnév menedzselője, a bizalomépítés felelőse a Public Relations tevékenység, amely jelentőségének növekedése világjelenség. A hírnévben bekövetkezett változás a world wide web-en azonnal megosztásra kerül, hivatalos média szakemberek és social media-t használó laikusok által. A hírnévben bekövetkező krízis legtöbbször mérhető károkat okoz. A tanulmány célja a hírnév és szerepének megértése, a hírnévvesztés okainak, következményeinek, a krízis kezelésének lehetséges módjainak feltárása és szükségszerűségének indoklása. Az alkalmazott módszerek egyrészt a nemzetközi és hazai szakirodalom alapján a hírnév, PR és a social media fogalmak értelmezése, továbbá hírnévvesztés és megújítás esetek tanulmányozása. A kutatás eredményeképpen összehasonlító adatokat kapunk a legismertebb hírnévvesztési és megújulási módokról, válságstratégiákról, amelyek hasznosítható tapasztalatok a hírnévmenedzsment számára.

Item Type: Conference or Workshop Item
Journal or Publication Title: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Date: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Page Range: pp. 459-467
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Uncontrolled Keywords: Hírnév, Marketing
Additional Information: Bibliogr.: p. 466-467. ; összefoglalás magyar nyelven
Date Deposited: 2019. May. 27. 12:26
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57682

Actions (login required)

View Item View Item