Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására

Nagy Ákos; Kemény Ildikó; Szűcs Krisztián; Simon Judit: Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására.

[thumbnail of marketing_megujulas_468-479.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_468-479.pdf

Letöltés (491kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az elektronikus kiskereskedelem fejlődése az elmúlt 10 évben töretlen, és ennek köszönhetően számos izgalmas kutatási terület jelenik meg évről-évre. Ebben a folyamatosan változó környezetben a vásárlási döntési folyamat, valamint a vásárlás utáni interakciók megértése a többcsatornás jelleg miatt általában nem egyszerű feladat. Tanulmányunk célja kettős. Először megvizsgáljuk az interneten keletkező elektronikus-szájreklám szerepét az online vásárláshoz köthető folyamatban, majd elsősorban a kapcsolat szorosság és a homofília hatásait kívánjuk felmérni az ajánlás, illetve vélemény elfogadáson keresztül. A probléma részletes megismerésére elsőként a szakirodalomban megjelenő elméleteket járjuk körbe, melynek eredményeit primer kutatási eredményeinkkel is kiegészítjük, hogy ezzel is részletesebben megismerhessük a hazai helyzetet.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 468-479
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Online vásárlás, Reklám, Kereskedelem - elektronikus
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 477-479. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 27. 12:29
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57683
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet