Velencei Jolán; Szeghegyi Ágnes; Baracskai Zoltán: Az innovatív miliő megújulási képessége. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 332-344. (2017)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
menedzsment_innovaciok_az_uzleti_es_a_nonbusiness_szferakban_332-344.pdf Letöltés (591kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Ma a világhálón az „innovation” fogalomra nagyjából háromszáz millió, a „lean startup” fogalomra nagyjából kétmillió, a „knowledge based organization" fogalomra nagyjából egymillió és a „creative ecology” fogalomra nagyjából húszezer találat van. Lehetetlen meghatározni az innováció fogalmi keretét, de talán nem is kell. Sokféle olvasata lehet a megújulásnak. Az Óbudai Egyetem „Kollaboratív tudásplatform” kutató műhelyében arra törekszünk, hogy kifejlesszünk egy teret az élményalapú innováció támogatására. Egy-egy „mashup” tartalom körül kiépíthető az innovátorok hálózata. A Kollaboratív tudásplatform megszűri a web-en megjelenő tudáslavinát, azaz kiszűri a „szemetet”, megnövelve ezzel az „ígéretes tudások” elérésének az esélyét. A tudás relevanciáját az ajánlások, azaz az ajánlókban való bizalom határozza meg. A Kollaboratív tudásplatformon elérhető „mashup” tartalomban sok minden található, de nem akármi. A felkínált tudásból a tudását gyarapító szenvedélyes innovátorok azt választhatják ki, ami ott és akkor kell nekik.
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban |
Dátum: | 2017 |
ISBN: | 978-963-306-544-0 |
Oldalak: | pp. 332-344 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57389/ |
Kulcsszavak: | Innováció |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 343-344. ; összefoglalás magyar nyelven |
Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 30. 10:42 |
Utolsó módosítás: | 2020. ápr. 14. 14:38 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57707 |
Tétel nézet |