Csendes István; Kiss Gergely: Az on-line szálláspiac helyzete - fókuszban a magyar piac mérete és a hazai szállásadók on-line felkészültsége. In: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 517-530. (2017)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
menedzsment_innovaciok_az_uzleti_es_a_nonbusiness_szferakban_517-530.pdf Letöltés (8MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt években széles körben elterjedté váltak az online üzletkötések, a különféle online tranzakciók. A mindennapi gyakorlatban a cégek, de az „átlagemberek” is a legnagyobb természetességgel használják az internetet tájékozódásra, foglalásra, vásárlásra, fizetésre. Sokan nem is igazán gondolják át miféle üzleti és működési modellek által jutnak hozzá hőn áhított termékükhöz (pl. egy wellness üdüléshez). Hosszú évek óta elérkezett hát az eturizmus, az online hotel-foglalások ideje. Mostanra elérkezett annak az ideje is, hogy tudományos vizsgálat alá vegyük az e-turizmust, azon belül is a szálláshely-szolgáltatásokat. Jelen tanulmányunkban bemutatjuk a magyarországi szállásadó vállalkozások online felkészültségét felmérő empirikus kutatások eredményeit: a piac alapvető működési modelljét illetve a magyarországi szállásadók online aktivitását.
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban |
Dátum: | 2017 |
ISBN: | 978-963-306-544-0 |
Oldalak: | pp. 517-530 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57389/ |
Kulcsszavak: | Szálláshely-szolgáltatás, Reklám, Marketing |
Megjegyzések: | Bibliogr.: 530. p. ; összefoglalás magyar nyelven |
Feltöltés dátuma: | 2019. máj. 30. 12:13 |
Utolsó módosítás: | 2020. ápr. 14. 14:37 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57717 |
Tétel nézet |