Az on-line szálláspiac helyzete - fókuszban a magyar piac mérete és a hazai szállásadók on-line felkészültsége

Csendes, István and Kiss, Gergely: Az on-line szálláspiac helyzete - fókuszban a magyar piac mérete és a hazai szállásadók on-line felkészültsége. Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban. pp. 517-530. (2017)

[img] Cikk, tanulmány, mű
menedzsment_innovaciok_az_uzleti_es_a_nonbusiness_szferakban_517-530.pdf

Download (8MB)

Abstract

Az elmúlt években széles körben elterjedté váltak az online üzletkötések, a különféle online tranzakciók. A mindennapi gyakorlatban a cégek, de az „átlagemberek” is a legnagyobb természetességgel használják az internetet tájékozódásra, foglalásra, vásárlásra, fizetésre. Sokan nem is igazán gondolják át miféle üzleti és működési modellek által jutnak hozzá hőn áhított termékükhöz (pl. egy wellness üdüléshez). Hosszú évek óta elérkezett hát az eturizmus, az online hotel-foglalások ideje. Mostanra elérkezett annak az ideje is, hogy tudományos vizsgálat alá vegyük az e-turizmust, azon belül is a szálláshely-szolgáltatásokat. Jelen tanulmányunkban bemutatjuk a magyarországi szállásadó vállalkozások online felkészültségét felmérő empirikus kutatások eredményeit: a piac alapvető működési modelljét illetve a magyarországi szállásadók online aktivitását.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban
Date: 2017
Page Range: pp. 517-530
ISBN: 978-963-306-544-0
Uncontrolled Keywords: Szálláshely-szolgáltatás, Reklám, Marketing
Additional Information: Bibliogr.: 530. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Date Deposited: 2019. May. 30. 12:13
Last Modified: 2019. May. 30. 12:13
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57717

Actions (login required)

View Item View Item