A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban

Megyeri Eszter: A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban. ISBN 978-963-315-196-9, (2014)

[thumbnail of philosophiae_doctores_008.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
philosophiae_doctores_008.pdf

Download (1MB) | Preview
Item Type: Book
Date: 2014
Volume: 8
ISSN: 2061-1315
ISBN: 978-963-315-196-9
Page Range: pp. 1-133
Pages note: X, 133 p.
Dimensions: 24 cm
Series Name: Philosophiae doctores
Language: Hungarian
Publisher: JATEPress
Place of Publication: Szeged
Uncontrolled Keywords: Marketing - kapcsolati, Méltányosság - üzleti élet, Üzleti élet - kommunikáció
Additional Information: Bibliogr.: p. 106-114. ; ill.
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Date Deposited: 2019. May. 28. 11:07
Last Modified: 2021. Sep. 08. 14:33
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57788

Actions (login required)

View Item View Item