A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében

Fejes, József Balázs: A mentorálás hatása a tanulási motivációra és a szövegértésre hátrányos helyzetű tanulók körében. A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 204-220. (2013)

[img] Cikk, tanulmány, mű
2013_mentorkonyv_204-220.pdf

Download (282kB)
Item Type: Article
Journal or Publication Title: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai
Date: 2013
Page Range: pp. 204-220
ISBN: 978-963-9573-97-0
Heading title: Tanulók
DOI: https://doi.org/10.14232/belvbook.2013.58504.k
Uncontrolled Keywords: Mentorálás, Cigány gyermekek nevelése - Magyarország, Oktatásügy - Magyarország, Szeged, Integrált oktatás, Hátrányos helyzet - oktatásügy - cigány gyermekek - Magyarország
Additional Information: Bibliogr.: p. 218-220.
Date Deposited: 2019. Jun. 06. 06:30
Last Modified: 2019. Jul. 08. 15:26
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/58330

Actions (login required)

View Item View Item