Németh Géza; Zainkó Csaba; Fék Márk; Olaszy Gábor; Bartalis Mátyás: Promptgenerátor : ügyfélszolgálati hangos üzenetek automatikus gépi előállítása egy adott bemondó hangjára.
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
msznykonf_005_003-011.pdf Letöltés (268kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az egyre szélesedő kommunikációs lehetőségekkel rohamosan nő a a telefonos ügyfélszolgálatok terhelése. A tájékoztatás automatizálásához egyre több hangos üzenetet kell elkészíteni, általában ugyanazzal a bemondóval. Ezt a felolvasó személy véges terhelhetősége korlátozza. A cikkben olyan gépi megoldás lehetőségéről számolunk be, amelyik leveszi a munka nagy részét a bemondó válláról, csak ellenőriznie kell a generált üzenet hangzását. A promptgenerátor olyan új beszédtechnológiai megoldás, amilyent még nem készítettek Magyarországon. Tervezése és fejlesztése mind számítógépes nyelvészeti, mind fonetikai és informatikai szempontból új megoldásokat eredményezett. A rendszer, optimális esetben olyan természetes hangminőséget szolgáltat, hogy a hallgató nem veszi észre, hogy gép beszél.
| Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia |
| Dátum: | 2007 |
| Kötet: | 5 |
| ISBN: | 978-963-482-848-8 |
| Oldalak: | pp. 3-11 |
| Konferencia neve: | Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia (5.) (2007) (Szeged) |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/58546/ |
| Kulcsszavak: | Nyelvészet - számítógép alkalmazása |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: 11. p. ; összefoglalás magyar nyelven |
| Feltöltés dátuma: | 2019. jún. 18. 11:37 |
| Utolsó módosítás: | 2022. nov. 08. 11:50 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/58659 |
![]() |
Tétel nézet |

