Az értékelés lehetőségei a tanulói tevékenységre alapozott tanítás során

Balogh, Terézia: Az értékelés lehetőségei a tanulói tevékenységre alapozott tanítás során. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (5). p. 85. (2007)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2007_085.pdf

Download (94kB)
Item Type: Article
Other title: Esélyegyenlőség az általános iskolában: fejlesztő programok hátrányos helyzetű tanulóknak
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (5.) (2007) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2007
Volume: 5
Page Range: p. 85
Heading title: Szimpózium
Uncontrolled Keywords: Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Aug. 02. 07:38
Last Modified: 2019. Aug. 02. 07:38
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/60379

Actions (login required)

View Item View Item