Az IKT-val segített oktatás hatása hátrányos helyzetű tanulók önszabályozó tanulására

Molnár, Éva: Az IKT-val segített oktatás hatása hátrányos helyzetű tanulók önszabályozó tanulására. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (5). p. 124. (2007)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2007_124.pdf

Download (94kB)
Item Type: Article
Other title: Hátrányos helyzetű gyermekek fejlesztése
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (5.) (2007) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2007
Volume: 5
Page Range: p. 124
Heading title: Szimpózium
Uncontrolled Keywords: Hátrányos helyzet - oktatásügy - Magyarország - előadáskivonat, Képességfejlesztés - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Aug. 02. 12:16
Last Modified: 2019. Aug. 02. 12:16
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/60418

Actions (login required)

View Item View Item