Previous knowledge and task performance as predictors of girls’ and boys’ interest in low-stakes assessment tasks of mathematical thinking skills

Vainikainen Mari Pauliina; Kupiainen Sirkku; Marjanen Jukka; Hautamäki Jarkko: Previous knowledge and task performance as predictors of girls’ and boys’ interest in low-stakes assessment tasks of mathematical thinking skills.

[thumbnail of pek_2012_072.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2012_072.pdf

Letöltés (105kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: Assessing students’ development
Rovatcím: Tematikus szekció
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2012
Kötet: 10
Oldalak: p. 72
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (10.) (2012) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59495/
Kulcsszavak: Matematikai gondolkodás - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. aug. 28. 12:15
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:55
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/60816
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet